Lumi (Lumppari Lumpukka Lumipallo) sai tälläisen haasteen Apukokilta. Koska Lumi on aina niin kiireinen eikä kykene pysähtymään hetkeksikään, päätin vastata hänen puolestaan.

"Tämä on koirablogeja kiertänyt haaste, ja teemaltaan paljasta 7 kpl totuutta itsestäsi. Haaste osoitetaan aina koiralle. Eli koirasta 7 totuutta, ja kirjoitettuna, kuten koira itse vastaisi ja kertoisi. "

1. Rakastan lapsia. Anette ja Thomas ovat ehdottomasti parasta mitä tiedän. Meillä on mahtavaa yhdessä. Me riehutaan ja leikitään. Nuo kaksijalkaiset sisarukseni ovat varmasti valeasuisia koira, niin hyvin meillä synkkaa.

                             

2. Talli, paras paikka meidän kotinurkilla. Välillä katsellaan kun Anette ratsastaa ja nuuskitaan heppoja. Tallitytöt rakastaa mua;o). Kerran viikossa mä pääsen agility-treeneihin painamaan maneesia ympäri niin lujaa kuin näistä mun töppöjaloista pääsee.

3. Hiihtäjät, ne vasta outoja on. Kun mökillä laittaa turbon päälle ja lähtee jäälle niiden perään, niin ne menee tosi lujaa karkuun. Ensin näyttää, että ne ei jaksa enää metriäkään, mutta kun mä kajautan ilmoille terrierihuutoni ja painan turbovauhdin päälle, niin kyllä lähtee. Sitten me painetaan pitkin jäätä, ensin hiihtäjä, sitten minä ja mun perässä mamma, joka kirkuu omaa huutoaan. Sekin kait tykkää ajaa hiihtäjiä takaa...

                                

4. Pullonpyöritys. Puolenlitran muovinen limsapullo ja tyhjä lattia, muuta ei meikäläinen kaipaa. Mä voin pyöritellä sitä pulloa vaikka tunnin, niin kivaa se on.

5. Kekkonen. Se on mun paras koirakaveri. Spanieli. Ei se mulle muuten pärjäisi, mutta kun se on niin pahuksen iso. Joo-o, meikäläisen silmin spanielin pentukin on ISO. Mutta kiva likka se on.

                         

6. Syli. Pikkukoira, kuten minä, kaipaa aina syliä. Siinä on niin kiva käpertyä mamman kainaloon ja huokaista syvään. Painaa kuono syvälle kainaloon ... ja ehkä hieman puraista, sillä pentuhan mä vasta olen, enkä mä voi sille mitään ettää purettaa...aina...

7. Uteliaisuus. Niin, pakko myöntää että ole aivan tolkuttoman utelias. Joka paikkaan on päästävä ja kaikkialle nähtävä, tai ainakin haju saatava. Ei kuulemma sovi hiemolle neidille, mutta hauskaa se silti on!

                      

 

Ja haaste lähetetään eteenpäin

Kekkoselle ja Kikalle

Martalle ja Soilelle