Mukava ilta televisiomaailmassa on nyt ohi...onneksi. Kovasti jännittävä kokemus. Paluu arkeen on oikeasti ihanaa, tänne mä kuulun, omaan keittiööni

Tässä teille pieni raportti minun hetkestäni telkkarissa

Kuvassa minä ja Sofi, tai siis Sofi ja minä, eiku siis...eiks toi ookkaan se julkkis??

Menin jo hyvissäajoin iltapäivällä Ylen studiolle. Vastassa oli ihana Peppi. Sain lämpimän vastaanoton ja se auttoi paljon:o). Mukava henki välittyi tästä hauskasta ja eloisasta sekä valtavan ammattitaitoisesta tiimistä.

Meikkausta, harjoittelua ja odottelua, siitä se iltapäivä koostui. Kivoja pieniä juttuhetkiä mukavien ihmisten kanssa ja sitten se h-hetki. No se meni minulta "jotenkin ohi". Oikeesti yhtäkkiä kaikki oli ohi, eikä minulla ollut oikein kunnollista kuvaa siitä mitä olin puhunut...enkä ollut muistanut pitää leukaani ylhäällä niin, ettei kaksoisleuat näy...voi ei!!!

Oli erittäin mielenkiintoinen ja hauska projekti! Lämpimät kiitokset siitä Tiinalle ja koko muulle joukolle, jotka tekivät minun oloni mukavaksi ja kotoisaksi. Tämä päivä säilyy varmasti muistoissani.

Niin ja se pääasia eli kakku. En uskaltanut kostuttaa kakkua paljoa, sillä pelkäsin kerroksien "liusuvan vinoiksi" liiasta lämmöstä, joten se jäi hieman kuivaksi, mutta muuten oli ihan maukas.

Tässä ainut kuva joka minulla on kakusta. Koristeetkin tuli vaan tökättyä päälle,hih hii.

Jos haluatte käydä katsomassa tuon lähetyksen, niin se löytyy YLE Areenasta (http://areena.yle.fi/video/1399174)

Nyt tämä kakkupaakari käy kiinni seuraavaan projektiin eli oman rakkaan Thomaksen 7 vee synttärikakkuun...