Hieman laahaa nämä minun postaukset
. Kakkuja menee ja tulee, kuviakin olen joistain muistanut ottaa. On vaan niin kiire...
Tässä yksi leipomus. Rakas kuopukseni täytti huikeat 8 vee ja teemana oli hymiö
. Tää kakku kuvaa niin hyvin mun pikkuista

keskiviikko, 7. joulukuu 2011
Hieman laahaa nämä minun postaukset
. Kakkuja menee ja tulee, kuviakin olen joistain muistanut ottaa. On vaan niin kiire...
Tässä yksi leipomus. Rakas kuopukseni täytti huikeat 8 vee ja teemana oli hymiö
. Tää kakku kuvaa niin hyvin mun pikkuista

Olen 4-kymppinen työssäkäyvä äiti ja vaimo. Perheeseeni kuuluu aviomies, tytär (-01), poika (-03) sekä pikku Westie-tyttö Lumi.
Tähän blogiin yritän keräillä joitain kakkukuvia ja ehkä ohjeita.
Jätäthän ystävällisesti merkin käynnistäsi sivuillani. Niitä on aina kiva lukea.
Sähköpostia voit lähettää osoitteeseen [email protected]
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.